Debat: Den demokratiske proces er intakt

Sidste indlæg 23-02-2012 0:54 skrevet af jens. 0 svar.
Læs hele artiklen på Nordjyske.dk
Side 1 af 1 (1 dele)
Sorter Indlæg: Forrige Næste
  • 23-02-2012 0:54

• jens
    • Top 10 over bidragsydere
      Mand
    • Tilmeldt d. 25-04-2008
    • Indlæg 7,233
    • Point 85,315

Debat: Den demokratiske proces er intakt

Ja, når nu låget er af, så synes jeg, det er en uhyre snæversynet fremgangsmåde, som vist hver ´gang sikrer, at Jeres Partiforening får Jeres indstilede på posten.

Ja, så kan andre naturligvis rotte sig sammen.

Men er det formålet. Er formålet ikke at skabe en samlet politik for kommunen med S som den ledende kraft fremfor 3 mini-kommunevalg. Man kunne måske tænke sig, man fik detet blad eller dele ud i hel kommunen. Hele kommunen.

Ja, det er så er bud som en slags coach. Jeg er ikke socialdemokrat, men det I præster nu burde borge for, man opstillede med mere omhu - især på samarbejdsområdet medmindre I har en, der er så god, I vinder flertallet i kommunalbetstyrelsen.

Og ja, den demokratiske proces er overholdt. Det kan man sagtens gøre på mindst 5 andre måder.

En af kommunalreformens ønsker var og er, man ikke havde gode politikere nok, hvor man så udfra fra den samlede kommunes større, å kunne få flere  GODE  at vælge imellem. Det sikrer Jeres og de øvriges metode jo slet ikke.

Jeg kan så naturligvis ikke vide, om de nuværende osv, er de bedste, I har. Bedst er jo også et slag - bedst for hvem.

• Indlægspoint: 5

• Visninger: 219
Side 1 af 1 (1 dele)