Ja, spørgsmålet kan vel nærmest ikke være mere simpelt; hvilken foretrækker De, McDonald's eller Burger King.
Første stemme kan jo passende komme fra Spørge-Jørgen selv, og den går så afgjort til McDonald's (og det siger jeg ikke kun fordi jeg får 10 dollars hver gang jeg skriver ordet McDonald's....og det var altså ordet McDonald's der udløste de 10 dollars....altså McDonald's)
Hvem får Deres stemme?
PS: Admiral Mortenskiold foretrækker i øvrigt Fontænen....men det vedrører jo som sådan ikke denne afstemning.
Jeg er helt klart mest til Burger King, meget mere kvalitet i burgerne, altså mere goodies i dem, og ja pom´fritterne er bare bedre, især de her Twisters, eller hvad de nu hedder. Men jo op til den enkelte og dennes smagsløg
Hvis jeg skal vælge noget på MCD, ja så er jeg helt klar på MCFeast-menuen, uhmmm...
Burger Kings problem er at de putter alt for mange store, klamme løg i deres burgere.
Se bare billedet umiddelbart til højre for ovenstående indlæg.
Dr. Skiller: Burger Kings problem er at de putter alt for mange store, klamme løg i deres burgere.Se bare billedet umiddelbart til højre for ovenstående indlæg.
Fint så er der flere Burger King-burgere til os andre
Foretrækker helt klart burger king får en bedre mætheds fornemmelse af deres mad end mcd's mad....
Føler at jeg bare lige skal slå en enkelt bøvs også er jeg sulten igen, hvis jeg har besøgt mcd
Også fik jeg lige et lyspunkt...
På Cox Orange i Jomfru Anegade får man en mega burger + fritter til 89 kr og der bliver man bare MÆT :D
Klik her for at logge på
Opret NORDJYSKE Login