Nu er det altså ikke for at tærske langhalm på hele denne retningslinje-debat, men havde det ikke været smartere at lade de personlige retninglinjer indgå som en del af de eksisterende retninglinjer (altså lade begge dele optræde samlet under linket 'læs vores retningslinjer her' , som Morten Eriksen står som 'forfatter' til), så man som bruger blot skal klikke sig ind ét sted og ikke lede rundt i en en masse tråde? Bare et forslag, der ville forsimple det hele en smule.
Og så ikke mere retningslinje-snak fra undertegnede i denne omgang
Mvh
MissMarie
Er det ikke muligt at teksten kan komme til at være rød istedet for sort, så man straks er klar over at man skal tage sig i agt?
Og så bruge Garamond 10 som skriftstype, den er vist tættere på Karnovs skriftstype?
Vh
Suetonius
P.S. Hvilke kommateringsregler har redaktionen i øvrigt benyttet i retningslinjerne? Bare hvis nogen skulle have en mening om det osse....
Fremragende forslag, Suetonius! Måske man kunne tilføje en oversættelse af retningslinjerne til hebraisk, parsi samt oldnordisk skriftsprog? I så fald, ville jeg dog foretrække at teksten i en sådan oversættelse blev holdt i neutrale farver, idét farvesymbolik kan variere ganske meget kulturer imellem. Derudover bør der naturligvis tilføjes en variant i braille (blindskrift). Tak for inspirationen, Suetonius
Ja, ja, ja....morsomme MissMarie og sjawe, sjawe Suetonius, den er god med jer.
Jeg mener nu fortsat, at det er hensigtsmæssigt, at reglerne nu endelig er samlet ét sted.
Venligst; Dr. Skiller
Efter det nu er kommet til brugernes kendskab at der er regler der må følges, så undre det mig lidt hvordan nogle brugere kan have flere navne her på DC.
Det er efter min opfattelse en stor tilsidesættelse af reglerne , jeg skal belære de adm. hvad de skal gøre men blot henvise til at se lidt efter dette, ikke for at hænge nogen ud , men der optræder en del doktorer. og lignede dubletter, lad os blive fritaget for dem.
BAS
Suetonius: Er det ikke muligt at teksten kan komme til at være rød istedet for sort, så man straks er klar over at man skal tage sig i agt?Og så bruge Garamond 10 som skriftstype, den er vist tættere på Karnovs skriftstype? VhSuetoniusP.S. Hvilke kommateringsregler har redaktionen i øvrigt benyttet i retningslinjerne? Bare hvis nogen skulle have en mening om det osse....
LOL Det nummer der laver du ikke igen Suetonius! Jeg vækker den bette med min latter he he
MissMarie: Fremragende forslag, Suetonius! Måske man kunne tilføje en oversættelse af retningslinjerne til hebraisk, parsi samt oldnordisk skriftsprog? I så fald, ville jeg dog foretrække at teksten i en sådan oversættelse blev holdt i neutrale farver, idét farvesymbolik kan variere ganske meget kulturer imellem. Derudover bør der naturligvis tilføjes en variant i braille (blindskrift). Tak for inspirationen, Suetonius
He he du kan sku også Missmarie
bas: Efter det nu er kommet til brugernes kendskab at der er regler der må følges, så undre det mig lidt hvordan nogle brugere kan have flere navne her på DC. Det er efter min opfattelse en stor tilsidesættelse af reglerne [...]
Det er efter min opfattelse en stor tilsidesættelse af reglerne [...]
Javel Herr Bassemand....men er det nu også det?
Altså nu tror jeg da egentlig slet ikke det er noget problem, da jeg slet ikke tror, at der er nogen, der har mere end én profil, men lad os nu alligevel antage, at....tjah....lad os da for eksemplets skyld bare sige at jeg havde mere end én profil, hvor I reglerne finder De så et forbud herimod?
Det eneste sted, der måske kunne opstå et problem er såvidt jeg kan se i relation til denne pasus:
'Det er ikke tilladt, at diskutere med sig selv, eller på anden måde manipulere sine egne indlæg så de hele tiden er opdaterede, og dermed øverst på listerne på forsiden af sitet'
Men det må man jo så afgøre konkret. Udnytter en given bruger sine flere profiler til at omgå dette forbud eller ej - såfremt han/hun ikke gør er der fortsat vel næppe noget problem i at én bruger har flere profiler.
Tværtimod kan det være særdeles hensigtsmæssigt med f.eks. to profiler, hvis man arbejder med flere karakterer og ikke bare lader ens profil være en selv om man så kan sige.
Jag mener det samme som det som at DR. Skiller lige har sagt.
Venlig hislen Dr.Skulder
Ja ja - -min gode doktor - -fortsæt endelig med at snakke med dig selv mellem dine to profiler - -det er sgu´ meget sjovt.
Men lad lige vær` med at hakke på andre brugere når de også smider indlæg ind lige efter hinanden.
Endnu engang må jeg understrege, at jeg ikke er ansvarlig for Dr.Skulders skriblerier.
Dr.Skulder lever en aldeles selvstændig tilværelse fuldstændigt løsrevet fra Dr. Skiller. Dette har jeg forsøgt at forklare netop Dem adskillige gange, Vovhund, hvilket De tilsyneladende nægter at forstå, hvorfor jeg snart ikke gider at ofre mere energi derpå.
Har De slet ingen fantasi?
Husker De Dr. Hansen fra Matador og Egon Olsen fra Olsenbanden?
Er Dr. Hansen og Egon Olsen den samme? Næh....Dr. Hansen var en fynsk læge, der flyttede til Korsbæk, hvor han spillede kammermusik med Elizabeth Friis og Kresten Skjern, og ellers deltog i frihedskampen.
Egon Olsen, derimod, er en småforbryder fra Valby....han ryger cigar og går med bowlerhat.
Hvis De, kære Vovse, mener at Dr. Hansen og Egon Olsen er den samme må det da være enten kedeligt eller forvirrende at se både Matador og Olsenbanden.
Klik her for at logge på
Opret NORDJYSKE Login