Død misbruger var påvirket af stoffer

Sidste indlæg 15-07-2010 17:11 skrevet af hansi. 0 svar.
Læs hele artiklen på Nordjyske.dk
Side 1 af 1 (1 dele)
Sorter Indlæg: Forrige Næste
  • 15-07-2010 17:11

• hansi
    • Top 500 over bidragsydere
      Mand
    • Tilmeldt d. 20-09-2008
    • Indlæg 24
    • Point 235

Død misbruger var påvirket af stoffer

Låst Svar Kontakt

Igen, Igen og atter Igen ser man disse misbrugere gå totalt amok. Denne gang gik det helt frygteligt galt, da det endte med dødsfald. Det aller værste er dog forløbet der gik forud : De stakkels medarbejdere, der stod med alle problemerne, uden at få hjælp  nogen steder fra ! Selvfølgelig er det sørgeligt, at denne misbruger har mistet livet, men det er da 1000 gange værre, at folk der passer deres arbejde, skal udsættes for hensynsløs vold og total psykisk terror fra ... ja , jeg vil ikke sige mere. JO !!! Jeg vil MEGET gerne Vise min allerstørste respekt og medlidenhed med de pårørende. Det er jo en kamp mod bjerget, at ha' en misbruger i familien. Så er der jo også resten af den samling JUNKS, der har deltaget i -ja, man vel ikke kalde det festen-, hvor er de? Kommer de næste gang og gentager overfald på uskyldige ?? Kors , hvor er det dog sørgeligt at en flok XXXXX kan ødelægge SÅ meget !! Vi må nu kun håbe på, der bliver sat ALT ind for at få disse mennesker tilbage til et normalt liv, så andre almindelige lønarbejdere kan arbejde i fred.EN ting er i hvert fald sikkert : Personalet skal beskyttes og arbejde i fred med det de er så pokkers gode til !!!! HILSEN til alle fra Hans, Aalb.Ø

• Indlægspoint: 5

• Visninger: 224
Side 1 af 1 (1 dele)